Chestionar de feedback al pacientului

In cazul pacientilor fara discernamant, chestionarele vor fi completate de familie / reprezentant legal

În vederea aprecierii îngrijirilor medicale pe care le-aţi primit în Spitalul de Boli Psihice Cronice Borsa şi a creșterii calității acestora, vă rugăm să aveți amabilitatea de a răspunde întrebărilor din chestionarul de mai jos.

 Va asiguram confidentialitatea informatiilor si anonimatul dumneavoastra in cadrul procedurilor de colectare si de prelucrare a datelor cuprinse in acest chestionar.

Răspundeți la întrebări bifând varianta care descrie cel mai bine situația dvs. si completand spatiile libere, acolo unde este cazul.



MasculinFeminin



Foarte mulțumitMulțumitNemulțumitFoarte nemulțumit



Foarte bineBineNesatisfăcător

Foarte bineBineNesatisfăcător

Foarte bineBineNesatisfăcător


Personal sanitarAparținătoriAți mers singur


DaNu


DaNu



Foarte bineBineNesatisfăcător

Foarte bineBineNesatisfăcător

Foarte bineBineNesatisfăcător

Foarte bineBineNesatisfăcător

Foarte bineBineNesatisfăcător


Da, întotdeaunaDa, parțialNu, niciodată


Personal sanitarApartinatori (membri de familie)Am mers singur


Da, întotdeaunaDa, uneoriNuAm fost sprijinit doar de apartinatoriNu a fost cazul, deoarece m-am putut deplasa singur


Da, întotdeaunaDa, uneoriNu, niciodată


Da, întotdeaunaDa, uneoriNu, niciodată


Nu a trebuit să cumpăr nimicAm cumpărat o parte din medicamenteAm cumpărat unele materiale sanitare


Pe reteta eliberata de medicul specialist din spitalPe reteta eliberata de medicul de familieLa recomandarea medicului de spitalDin proprie inițiativăNu a fost cazul



DaNu

DaNu

DaNu


DaNu


În mod cert, daProbabil că daÎn mod categoric, nu


Da, întotdeaunaParțialNu, niciodată







a) Pacientb) Familie/representant legalc) Altă calitate

- prin intermediul datelor de contact inregistrate in Foaia de Observatie (nr. Telefon si e-mail) si transmise de spital Casei Nationale de Asigurari de Sanatate, vi se poate solicita de catre Ministerul Sanatatii sa completati un chestionar anonim de feed-back (prin SMS sau e-mail), cu deplina respectare a confidentialitatii datelor personale.
- Datele culese prin acest mecanism de feed-back sunt prelucrate la nivelul unei platforme informatice securizate, iar rapoartele trimestriale sunt accesibile spitalelor.
- Opinia publica este informata anual despre rezultatele obtinute